woensdag 10 november 2010

Waar ik mij dit jaar op ga richten...

Aangezien ik al verschillende reacties heb gekregen van anderen dat mijn leerwensen zeer uitgebreidt en véél zijn...
Moet ik nu inzien dat zij inderdaad gelijk hadden, en dat was ook mijn eerste gedacht.
Maar blijkbaar had ik de opdracht anders begrepen...
Ik dacht gewoon dat je al je leerwensen moest noteren waar je nu op kwam als je je leerplan erbij genomen hebt. En niet kijkend naar wat je in de komende twee jaar ging realiseren. Dus echt van een jarenplan uitgaand...
Niet dus...
Bij deze dus dat ik mijn leerwensen aangepast heb.

Ik ga mij dit jaar dus richten op een paar dimensies (techniek en natuur), mijn explorerende grondhouding en mijn praktijkervaringen.
Dit zijn dus ook de delen waar ik mijn leerresultaten van ga posten.

Mijn basis waar al mijn leerwensen op staan, blijf ik behouden. Want dat is de basis waar ik uit vertrokken ben...

Nu met de tijd denk ik ook wel dat ik andere leervragen nog ga krijgen en hierdoor ook meerdere leerwensen. Dat merkte ik nu al bij natuur, mijn exploratie die ik ondergaan heb in Earth Explorer...

Hopelijk gaan anderen leuke dingen ontdekken via mijn eigen exploratie in het vervullen van mijn leerwensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten