vrijdag 11 juni 2010

Eindelijk heb ik mijn gegevens kunnen posten

Eindelijk is het zover...

Het heeft lang geduurd, maar uiteindelijk is het mij gelukt om iets te posten op mijn blog...

Zoals jullie merken heb ik nog niet veel genoteerd van leerresultaten. Dit wil niet zeggen dat ik er niet mee bezig ben geweest, integendeel... Mijn map bevat genoeg info, het is het posten dat een ander paar mouwen is. Ik heb nl een aantal andere dingen prioriteit gegeven en nu had ik eindelijk eens even tijd om op mijn blog te komen. Ook was ik al mijn gegevens kwijt van mijn blog, na lang zoeken heb ik eindelijk de juiste combinatie gemaakt van wachtwoord en kon ik er op.

Een van dees zal ik dus mijn leerresultaten van tot nu toe er op bloggen, maar nu heeft examen wiskunde de prioriteit...

Ben al blij dat ik eindelijk iets heb kunnen posten.

Groetjes, Anya

PS: Weet er iemand hoe je een volger kan toevoegen? Heb een mailtje gekregen van Heidi dat zij ook wil volgen, maar niet toegevoegd is. Ik vind haar enkel niet bij personen die willen volgen :-s

4 opmerkingen:

  1. Anya,
    ik zie heel veel leerwensen, wanneer ben je van plan om dit allemaal te realiseren ?
    Ik denk dat je beter slechts enkel uitkiest waaraan je een concreet actieplan koppelt. Ik verwacht na de zomervakantie veel leerresultaten van jou !
    Succes !

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anja
    Ik merk dat je je beginsituatie met leerwensen heel uitgebreid hebt neergeschreven. Dit is zeker al een goed begin. Probeer nu 1 concreet iets te nemen... Waar zit je met een vraag, waar wil je meer van weten? Maak daar eens een selectie in en zoek van daaruit gericht verder. Misschien kan je dan al een eind verder. Niet opgeven en zeker niet wanhopen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Anya,

    Toen ik jouw blog voor de eerste keer las, kreeg ik een beklemmend gevoel. Zo veel werk, wanneer gaat ze dat allemaal doen? Ik hoop uiteraard wel dat het je lukt. Ik denk dat je beter, ook voor je eigen gemoedsrust, iets op de blog plaatst als je er aan gewerkt hebt en resultaat hebt geboekt.
    Wat mij wel opvalt is dat je zeer uitgebreid werkt en goed weet wat je niet bezit/weet/ kan en ook al goed over hebt nagedacht hoe je dat wil aanpakken! Knap! En duidelijke structuur aanwezig: vaststellingen- leerwensen- actieplan- doelstellingen- leerresultaat
    Mijn tip voor jou: je vaststellingen en leerwensen apart bekijken en aanpakken. Je hebt ze nu samen staan per dimensie maar het is niet zeker dat je met je acties al deze leerwensen kan invullen. Dus beter apart bekijken, denk ik. Zo stel ik vast dat je bij domein natuur o.a. de leerwens leervragen stellen hebt staan. Maar uit je leerresultaat kan ik niet afleiden dat je daar aan gewerkt hebt of daar resultaat in geboekt hebt.
    Terwijl bij jouw leerresultaat Earth Explorer dit wel duidelijk is. Je geeft zelfs aan dat er nog meer vragen opduiken...super... nu kan je daar weer op verder bouwen!
    Denk er maar eens over na. Komt allemaal in orde, stap voor stap denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal

    Het is inderdaad veel wat ik hier op gezet heb... Begin het zelf heel onduidelijk ook te vinden hoe dit eruit ziet.
    Heb dus besloten dat ik mijn blog van uiterlijk een beetje ga aanpassen en zoals Michèle zegt, alles opsplitsen.
    En ivm de hoeveelheid wat ik hier op gezet had. Ik was van de veronderstelling dat dit de bedoeling was dat je alles hier op zet zoals ik in mijn map gezet had. Dat blijkt dus niet zo te zijn en ik ga dan ook mijn hele blog inkorten. De basis zoals die hier staat behoud ik, maar ga daarbij dan enkel de punten zetten waar ik dit jaar mij op ga focussen.
    Want mijn basis is echt een jarenplan... Dit is onmogelijk om te verwezenlijken op twee jaar tijd. Allé, toch niet in combinatie met de opleiding (andere vakken en opdrachten).
    Dus hierbij zodadelijk mijn aangepaste versie...

    BeantwoordenVerwijderen